avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 81.58 km
w czasie: 05:10 h
średnio: 15.79 km/h
prędkość max: 37.10 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Bractwo Kuźnic: Poczesna - Kamienica Polska

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 23.05.2012 | Komentarze 1

Pierwszy w tym roku rajd z cyklu "Bractwo Kuźnic". Dawno nie jechałem w tego typu wycieczce, a że dodatkowo nie znam zakamarków gminy Poczesna, to postanowiłem wziąć udział w tej wycieczce. Na miejsce gnałem ile sił w nogach i płucach. Na miejsce zbiórki i tak dotarłem lekko spóźniony. Za to szczęśliwy, bo spotkałem się z dawno niewidzianymi przyjaciółmi, m.in. z Marcinem, Sebiq'iem, Damianem i Martą, Markonem, Yackiem i wieloma innymi, znanymi chociażby z widzenia, rowerzystami. Pogoda dopisała niesamowicie. Okropnie gorąco i duszno, do tego stopnia, że do domu wróciłem spalony. Dzięki wycieczce poznałem kilka ciekawych zakątków oraz skrótów przez pola czy inne ścieżki. Dzięki Yackowi część z nas miała okazję zobaczyć tamę zbudowaną przez okoliczne bobry. Trasa pokrótce: Poczesna - Słowik - Wrzosowa - Huta Stara B (i A) - Bargły - Zawisna - Kamienica Polska. W Kamienicy Polskiej bardzo syty i pyszny poczęstunek na zakończenie rajdu. Podziękowania dla organizatorów!

Powrót do Częstochowy w bardzo miłym (jak zawsze!) i wesołym towarzystwie Sebiq'a i Marcina. Tęskniłem za rowerem, całodniowymi wycieczkami i moimi rowerowymi przyjaciółmi - udany dzień ;-)