avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 80.52 km
w czasie: 04:23 h
średnio: 18.37 km/h
prędkość max: 55.70 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Siewierz - z forumową ekipą rower.czest.pl

Niedziela, 23 października 2011 · dodano: 24.10.2011 | Komentarze 3

Jakiś czas temu na Forum pojawił się pomysł wyjazdu do Siewierza. I oczywiście wypalił ;-) Zbiórka o 9:00 przy Jagiellończykach i wyjazd w kierunku Katowic w składzie: Anwi, Abovo, Faki, Michaill, Marcin, Krzara, Przemo, Mr. Dry, Roland, Pietro, Markon, Prophet oraz ja. Jazda prawie samym asfaltem. W drodze do Siewierza zwiedzamy kościół w Koziegłówkach, który miał mieć drewniany ołtarz - Przemowi coś się popierzyło, bo był on z granitu ;-) Potem jeszcze odwiedzamy kopalnię odkrywkową. W Siewierzu pod zamkiem biskupim siedzimy trochę przy niedzielnym stole (obrus był dzięki Abovo :-)). Postanawiamy wracać, a było warto, bo Przemo zorganizował w drodze powrotnej, u rodziców w Myszkowie, przepyszne pieczonki - wielkie dzięki! Było tego dnia dość zimno, a miało być zdecydowanie cieplej. Za to atmosfera była na tyle wesoła, że i tak każdemu było ciepło ;-) Wcześniej niestety musieli urwać się Krzara i Pietro. Poza Mr. Dry i Prophetem - wracaliśmy pociągiem, wesołym pociągiem.

Dzięki wszystkim za świetnie spędzony dzień. W Częstochowie jeszcze trochę siedzimy wspólnie, ale już w zdecydowanie mniejszej paczce.

krzara
| 20:57 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Chciałoby się częściej z Wami wyskoczyć tu i tam. Dzięki za fotki.
Abovo
| 20:46 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Był "obrus"... bylo "szkło" i było wesoło!!! Dziękuję za towarzystwo:-) Było super!!! :-D
anwi
| 20:02 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Wesoły pociąg, wesołe pieczonki, ogólnie bardzo udany dzień. Dzięki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wszeb