avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 63.73 km
w czasie: 03:23 h
średnio: 18.84 km/h
prędkość max: 47.30 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Zabawa w terenie - Olsztyn i okolice

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 16.10.2011 | Komentarze 1

Świetny terenowy wypad z inicjatywy Przema. Zbiórka o 8 przed Jagiellończykami, jak się okazało tylko we dwójkę, i jazda w kierunku Huty. Tam odbijamy na Górę Ossona (żaden z nas nie podjeżdża ;-)), następnie kierujemy się na Przeprośną Górkę z której zjeżdżamy jednym z moich ulubionych zjazdów/wjazdów. Jesteśmy już prawie we Mstowie. Krótki postój na ładowanie baterii w sklepie i ruszamy w kierunku niebieskiego szlaku. Po wyczerpującym podjeździe zatrzymujemy się przy jednym ze sadów. Piękne i dorodne jabłuszka skusiły nas do złego - pozrywaliśmy sobie po kilka sztuk i ruszyliśmy dalej w kierunku Turowa i Przymiłowic. Trochę pobłądziliśmy (czasami specjalnie, czasami przypadkowo), ale warto było, bo poznało się trochę nowych ścieżek. Ostatecznie przez Sokole Góry (świetna traska) lądujemy na Lipówkach, gdzie zatrzymujemy się na małe śniadanie w tej oto postaci:

Przemo miał do tego jeszcze napój z gumijagód ;-) Po odpoczynku i stwierdzeniu, że nikt już do nas nie dołączy, ruszamy w drogę powrotną do domu - oczywiście też terenem na Kręciwilk/Bugaj ;-)

Super przejażdżka - MTB pełną gębą - dzięki Przemo!