avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 84.74 km
w czasie: 05:10 h
średnio: 16.40 km/h
prędkość max: 42.10 km/h
na rowerze: Tormenta '09

"Ostatnia" - 110. wycieczka z Panem Siwińskim

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 09.10.2011 | Komentarze 0

Wczoraj Beskid Mały, to dziś trochę regeneracji i wypoczynku na łonie natury. Udział w 110-tej, i podobno ostatniej, wycieczce organizowanej przez niesamowitego Pana Siwińskiego. Darzę go ogromnym szacunkiem i z miłą chęcią wziąłem udział w jego jubileuszowej wycieczce. Dojazd do Popowa wraz Marcinem. Po drodze doganiamy Gabera, a potem Michaill'a z Nataszką. Na miejscu zbiórki jesteśmy sporo przed czasem. Po drodze zaczęło nawet padać i w Popowie także nieco nas zmoczyło, ale na szczęście tylko tyle i potem już pogoda była klarowna i idealna na jazdę. W Popowie spotykamy się jeszcze ze Sebiq'iem i Miśkiem. Sama wycieczka miała tylko 25km, ale nie liczyły się tutaj żadne wyniki a dzień spędzony w miłym towarzystwie i w obcych rejonach, które przedstawiał wszystkim Pan Andrzej. Powrót tą samą drogą, ale już w większym gronie - Marcin, Michaill, Nataszka, Gaber, Sebiq i ja. W Częstochowie przed szczytem jasnogórskim Sebiq rzuca temat napoju złocistego - szybki telefon do Michailla aby zawracał i już po kilku minutach jesteśmy w Bosmanie, gdzie siedzimy do późnego wieczora ;-)