avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 8.05 km
w czasie: 00:37 h
średnio: 13.05 km/h
prędkość max: 35.10 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Na urlopie w rodzinnych stronach

Poniedziałek, 1 sierpnia 2011 · dodano: 01.08.2011 | Komentarze 1

Wybierając się na urlop w rodzinne strony, czyli do Gołkowic Dolnych koło Starego Sącza, zabrałem ze sobą rower. Liczyłem na to, że trochę pojeżdżę sobie tutaj po okolicznych górkach i malowniczych dróżkach. Niestety pogoda okazała się okropnie kapryśna i dopiero dziś nadarzyła się okazja do krótkiej przejażdżki.

Pod wieczór wspólnie z Markiem i Stasią wybraliśmy się na małą przejażdżkę. W bardzo miłym towarzystwie przejechaliśmy kilka kilometrów ;-) Zatrzymaliśmy się przy jednym domu gdzie właściciel trzyma na swoim podwórku udomowioną... sarenkę :-) Pierwszy raz w życiu karmiłem z ręki i głaskałem sarnę. Prawie jak domowy pies, niesamowite. W drodze powrotnej wjechaliśmy w las obejrzeć wodospad. Co prawda sztuczny, ale zrobił na mnie spore wrażenie. Zwłaszcza gdy Marek prosił mnie o podejście na brzeg, a ja byłem w butach SPD :-)

Cieszę się, że w końcu udało mi się wykorzystać rower na urlopie. Mam nadzieję, że do czwartku uda się jeszcze gdzieś wyskoczyć. Widoki są super, a ludzie bardzo mili ;-)