avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 73.52 km
w czasie: 03:29 h
średnio: 21.11 km/h
prędkość max: 45.60 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Złoty Potok

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 26.06.2011 | Komentarze 2

Planem było dojechanie do Złotego Potoku i sprawdzenia czy w tym sezonie jest tam także "budka z panią, która robi bardzo dobre lody". Wraz z Marcinem dojechaliśmy przez rowerostradę i Skrajnicę do Olsztyna. Tam asfaltem do Przymiłowic i na czerwony szlak. Następnie w Zrębicach przy kościele wjechaliśmy na czerwony rowerowy - dlaczego? Bo nie mogliśmy znaleźć czerwonego rowerowego. Zawsze od tej strony nie wiem jak do niego trafić. Więc jechaliśmy dalej czarnym i wyjechaliśmy w Piasku. Shit. Dopchaliśmy się asfaltem do Janowa i potem już tradycyjnie do Złotego nad Amerykana. Fajnie jest stać na jego suchym dnie mając w głowie myśl, że to pewnie jedyna w życiu taka okazja. Polecam. Zjedliśmy jeszcze na szybko kebaba i przy ostatnim kęsie obejrzeliśmy się za siebie w kierunku Czwy... a tam ogromna czarna chmura. Udało nam się docisnąć do Piasku i tam przeczekać największy deszcz na przystanku. Potem już cioraliśmy dalej asfaletem, bo w tyle było widać kolejne nieprzyjazne wytwory pary wodnej, więc ten wariant wycieczki już mi się mniej podobał. Ale ogólnie sam dojazd do Złotego w terenie zaliczam do udanych.