avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 29.10 km
w czasie: 01:21 h
średnio: 21.56 km/h
prędkość max: 42.70 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Idioto! Nie po ciemku do lasu..

Piątek, 15 października 2010 · dodano: 26.10.2010 | Komentarze 0

Tego wieczoru miałem ogromną ochotę wsiąść na rower i przejechać się gdziekolwiek.

Na takie krótkie wypady wybieram zazwyczaj Lasek Aniołowski - i tak też było tym razem.

Zjeżdżając z asfaltu na polną drogę prowadzącą do Lasku spostrzegłem, że moja przednia lampka sporo straciła na mocy. Było mi jednak głupio już zawracać - liczyłem na jakieś "przejaśnienia" w samym Lasku. No i się grubo pomyliłem, bo ciemności były niesamowite. Musiałem solidnie zwalniać, aby 2-3 metry przed sobą móc dostrzec jaśniejsze krawędzie leśnej ścieżki. Niesamowity klimat - korony drzew oświetlało nieśmiałe światło księżyca, a to czy jadę po drodze mogłem poznać zazwyczaj po odgłosie dobiegającym spod kół - jeśli było słychać liście to oznacza, że pora ponownie przeanalizować swoje położenie względem osi dróżki ;-)

Lekko przestraszył mnie pewien biegacz, którego zauważyłem w ostatniej chwili - jak sądzę on mnie też się trochę przestraszył, więc pozdrawiam Pana bardzo serdecznie!

Chciałem sobie skrócić nieco drogę przez Lasek, ale było do tego stopnia ciemno, że w razie zbłądzenia nie miałbym szans odnaleźć jakiejś większej dróżki prowadzącej do Promenady, więc pojechałem dobrze znaną ścieżką prowadzącą prawie pod DK1 - tylko tą ścieżką wiedziałem, że spokojnie dotrę na Promenadę - jeśli mi tylko nic albo nikt nie wyskoczy z ciemności ;-)

Niby nic specjalnego taki wypad do Lasku, a jednak dodał sporo adrenaliny.