avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 36.16 km
w czasie: 01:37 h
średnio: 22.37 km/h
prędkość max: 40.90 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Samotnie, relaksująco, a jednak szlag człowieka trafił..

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 14.09.2010 | Komentarze 2

Wieczorem musiałem wyjść się gdzieś przejechać, bo taką miałem ochotę. Standardowo obrałem kierunek Lasku Aniołowskiego. Tam spokojny spacer pośród drzew. W drodze powrotnej zdecydowałem się jeszcze na drogę okrężną i ul. Wielkoborską przebiłem się na Lisiniec i Gnaszyn. Następnie przez Aleje do domu.

Tempo spokojne, cisza i trochę relaksu po całym tygodniu.

Niestety podczas powrotu na osiedle spotkałem się z młodą parą - pani i pan ciul - byli do tego stopnia ciulowi, że zatrąbili na mnie na przejeździe dla rowerów - sami mając czerwone światło i strzałkę warunkowego skrętu w prawo.. Zatrzymałem się i uprzejmie pytam o co biega - w odpowiedzi młoda pani ciul naryczała na mnie, że jeżdżę po pasach i za to jest mandat. Skończyła swój emocjonalny monolog wyrazem "chuju". Wtedy odważny pan ciul (zapewne jej ciulowy partner życiowy) żwawo ruszył ku mojemu osiedlu. Nie mogłem tego tak zostawić. Wrzuciłem na blat i wzdłuż DK1 pociorałem kawałek, aż do KFC. Tam ujrzałem to samo ciulowe auto i ciulową parę zamawiającą ciulowe żarcie w ciulowej restauracji. Zapukałem w szybkę. Pani ciulowa otworzyła ją i automatycznie poleciała serią maszynową w moim kierunku. Tłumaczyłem ciulce, że nie ma racji i że jest ogólnie ciulowa. Nawet pan ciulowy się włączył do dyskusji, ale pani ciulowa zaraz go zagłuszyła i nadal na mnie najeżdżała. Wymyślała co raz to nowsze powody, dla których powinienem dostać mandat, ale była do tego stopnia ciulowa, że jej uwagi spotykały się z moim uśmiechem, kontrargumentem i nieudolną próbą przekonania jej, że się okropnie i ciulowo myli.. Babka zwątpiła w swoją inteligencję i skończyła ten owocny dialog zamknięciem szyby.

Moją reakcją było pozdrowienie prawego lusterka.

ahh... musiałem sobie tutaj to opisać i mentalnie się wyżyć :D Śmierć ciulom.