avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 47.51 km
w czasie: 02:33 h
średnio: 18.63 km/h
prędkość max: 44.60 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Terenowa rewelacja

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 10.05.2010 | Komentarze 1

Świetny wypad do Olsztyna!

Dzień wcześniej była w planach wycieczka o zupełnie innym charakterze (jak to niektórzy zwą "od kapliczki do kapliczki..") - jednak pogoda postraszyła i plany się zmieniły - ale jednak na lepsze!

Po obiedzie spotkanie w okolicach Galerii Jurajskiej w składzie - Mariusz, Damian, Paweł, Fludi i dwóch kolegów z www.nartyrowery.pl - Marcin i Błażej i moja skromna osoba.

Bardzo ciekawa i urozmaicona terenowa frajda - a to tylko trasa do Olsztyna - wczoraj jednak stanowiła ona mieszankę wybuchową wszystkich znanych mi dróg. Pod koniec nawet i tych mniej znanych :-)

W samym Olsztynie dłuższa siesta przy różnorakich napojach chłodzących i dalej w drogę - maksymalnie terenową.

Ogólnie fajne towarzystwo, świetna pogoda, frajda z trasy - dobrze spędzony czas - dzięki chłopaki!