avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 24.18 km
w czasie: 01:13 h
średnio: 19.87 km/h
prędkość max: 34.70 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Nerwowa Wielka Sobota

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 0

Po obiedzie dla relaksu chciałem sobie spokojnie pojeździć po mieście - ładna pogoda do tego zachęcała.

Nie minęło 30min jak cały mój plan legł w gruzach. Wszystko za sprawą pewnego ścierwa w samochodzie przed Galerią Jurajską. Auto zaparkowane na całej szerokości drogi rowerowej, gdzie obok jest wielopoziomowy parking samochodowy!

Zwrócenie uwagi cwelowi skończyło się wiązanką w moim kierunku: "to wypierdalaj kurwa, dziwko, pedale jebany". Bliskość komisariatu Policji spowodowała, że miałem zamiar to natychmiast zgłosić - niestety policjanci się przenieśli na inną ulicę. Wizyta w siedzibie strażaków miejskich też nic nie dała - po świętach może zgłoszę się na komisariat w celu ukarania tego ścierwa za złe parkowanie. Sprawę o znieważenie chyba oleję, bo kurwa w tym kraju żeby wywalczyć sprawiedliwość to trzeba mieć zdrowie, szczęście i pieniądze.

Na drugi raz wezmę sprawiedliwość we własne ręce.. a raczej nogi. Że też takie gówna pływają po tym świecie..

Dodatkowo jeszcze mnie pewne dziadki wkurzyły.. koło Promenady jechałem drogą dla rowerów - obok chodnik. Para starszych ludzi zaczęła sukcesywnie schodzić na drogę rowerową, oczywiście nie oglądając się za siebie. Zwolniłem i krzyknąłem "Przepraszam!" - starszy pan zszedł szybko na prawo, ale pani już zaczęła tańczyć na lewo i prawo - jechałem max 10km/h i niestety musiałem manewrować - przez to o mało się nie wyglebiłem. Przednie koło straciło przyczepność, lewy but się wypiął, ja ledwo co utrzymałem równowagę, zdążyłem tylko krzyknąć "kurwa mać!". Gdyby nie boczne klocki w oponach to na pewno bym leżał - a wtedy chyba bym nie wytrzymał i zrobił tym ludziom krzywdę..