avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 15.49 km
w czasie: 00:53 h
średnio: 17.54 km/h
prędkość max: 35.10 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Śnieżne rozpoczęcie sezonu

Sobota, 13 marca 2010 · dodano: 13.03.2010 | Komentarze 1

Nic mnie dzisiaj nie mogło powstrzymać przed wyjściem na rower, a tym samym przed rozpoczęciem sezonu 2010 - nawet paskudna pogoda i śnieżyca.

W końcu odebrałem amortyzator ze serwisu, kupiłem spodnie i ochraniacze - musiałem po prostu się przejechać. Z wrażenia zapomniałem zresetować licznik pod blokiem i zrobiłem to dopiero po dobrych kilkuset metrach.

Po pierwszych kilku minutach rozpętała się pokaźna śnieżyca, która towarzyszyła mi mniej więcej przez połowę trasy. Potem już nawet przestało padać i było świetnie. Pomimo dość długiej przerwy w jeździe nie odczułem jakoś tych 5kg, które mi doszły przez okres zimowy.

Reba po serwisie spisuje się wyśmienicie, spodnie ładnie trzymają temperaturę, a ochraniacze w pełni się sprawdzają - jednym słowem wielki pozytyw i z nadzieją patrzę w ten 2010 rok.

Oby tylko okazji do jazdy było jeszcze więcej niż w ubiegłym sezonie - czego życzę sobie jak i wszystkim maniakom dwóch kółek!