avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 24.04 km
w czasie: 01:11 h
średnio: 20.32 km/h
prędkość max: 37.30 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Mrożenie tyłka

Piątek, 11 grudnia 2009 · dodano: 11.12.2009 | Komentarze 3

w okolicach godziny 19:00 wybrałem się na krótką przejażdżkę po mieście w celu przetestowania jazdy w białych szkłach.

Temperatura o tej porze dnia spada już jednak znacznie i trzeba się cieplej ubierać. Najwyższa pora zaopatrzyć się w jakieś gacie zimowe, ochraniacze na buty i rękawiczki zimowe, bo jak przyjdzie pani Zima to może być mniej łaskawa niż dziś.. chociaż nadal mamy jesień to zaczyna o sobie dawać znać.

lukas
| 19:31 niedziela, 13 grudnia 2009 | linkuj Najgorsze jest to, że sam nie wiem jakie ochraniacze i rękawiczki zakupić :-/

Jedynie spodnie mam już wytypowane - co do reszty to trzeba się będzie zaznajomić z opiniami naszej rowerowej braci.
matotr-removed
| 07:59 sobota, 12 grudnia 2009 | linkuj Aż, sam jestem ciekaw jaką tą niespodziankę szykuje pani Zima pod koniec przyszłego tygodnia. ;-)
dominik
| 22:18 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj oj tak coraz zimniej szczegolnie mi doskwiera chlod w stopy, jak masz jakies typy na ocieplacze to chetnie wyslucham sam teraz sie za tym rozgladam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera