avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 86.14 km
w czasie: 04:36 h
średnio: 18.73 km/h
prędkość max: 54.00 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Czarnym szlakiem

Sobota, 14 listopada 2009 · dodano: 18.11.2009 | Komentarze 0

Sobota spędzona praktycznie cała na rowerze w towarzystwie Sforzare oraz Pawła. Za cel obraliśmy sobie, dość ambitnie, pokonanie Czarnego Szlaku. Tworzy on pętlę zaczynającą i kończącą się w Częstochowie. Po drodze przejeżdżaliśmy m.in. przez Sokole Góry, Zrębice, Przyrów, Św. Annę, Knieję, Żuraw, Małusy (Małe i Wielkie), Srocko i potem małą modyfikacją przejechaliśmy przez teren Huty Częstochowa na Raków. Tutaj rozstaliśmy się w dobrych humorach i zadowoleni z osiągniętego planu.

Podczas jazdy przejeżdżaliśmy również przez Rezerwat Stawki, który dał się zapamiętać jako mało ciekawa (przynajmniej z naszej perspektywy i wg szlaku) okolica, poza licznymi mokradłami. Wiele do życzenia pozostaje również oznakowanie szlaku w tamtych okolicach.

Tym niemniej wycieczka udana i pogoda również.