avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 60.76 km
w czasie: 03:11 h
średnio: 19.09 km/h
prędkość max: 53.40 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Po mieście

Wtorek, 22 września 2009 · dodano: 23.09.2009 | Komentarze 0

22 września - Dzień Bez Samochodu - tak więc wszystkie sprawy załatwiałem dziś na rowerze.

Niestety Częstochowa to istna zakała jeśli chodzi o komunikację rowerową jak i całą infrastrukturę. Niedobory kultury oraz dobrej woli mają niestety także mieszkańcy, w tym strażnicy w urzędzie skarbowym - pozdrawiam cię ty wredna mędo z ochrony. A z czasem i do naczelnika zajrzę.

Jak się stawia stojaki rowerowe to powinny być w takim miejscu, aby zapewniały bezpieczeństwo zaparkowanym rowerom. Bo samo stawianie stojaków dla samej "sztuki dla sztuki" to sobie można w d. wsadzić i jest robieniem ludzi w jajo. Wielkie jajo.

W Urzędzie Miasta również nas (grupę biorącą udział w konferencji nt zrównoważonego transportu) chciano przegonić na zewnątrz z rowerami. Na szczęście udało nam się wybrnąć z tej sytuacji i rowery zostały wewnątrz.

Dzień Bez Samochodu, ale to wcale nie oznacza, że ma być on dniem przewagi roweru w mieście.. niestety - w tym kraju to jeszcze niemożliwe.