avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 59.00 km
w czasie: 03:28 h
średnio: 17.02 km/h
prędkość max: 55.70 km/h
na rowerze: Tormenta '09

Eska FujiFilm Bike Maraton - Kraków 2009

Niedziela, 28 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 0

Kolejny maraton w tym sezonie, ale inny niż wszystkie. Zdecydowanie najtrudniejszy na którym byłem - głównie za sprawą pogody i błota, które zalegało w terenie. W połowie trasy nie było szans i trzeba było podprowadzać rowery - niekiedy również sprowadzać. Niesamowicie ślisko i niezliczona ilość gleb - mnie na szczęście udało się tego uniknąć. Chociaż brak SPD bardzo daje mi w kość.. podchodząc pod jeden podjazd raz sobie klęknąłem - but z płaską podeszwą bez żadnych bloków i bieżnika to mój wielki błąd.

Wszyscy przed startem spodziewali się najgorszego - czyli błota i tak też było. Było go na tyle dużo, że wystarczyło na obklejenie nim całego roweru oraz ciuchów - ale i tak frajda jest niesamowita ;-) Cieszę się z tego, że udało mi się bezpiecznie dotrzeć do mety - starczyło nawet sił na finisz ;-) Dodatkowo cieszy mnie sprawowanie się sprzętu - obie przerzutki wyglądały jak zbite kulki błotne, a pomimo tego chodziły świetnie i precyzyjnie w każdych warunkach - wliczając podjazdy. Opony także spełniły swoją rolę w 100% - zawdzięczam im bezurazowy start.

Podsumowując - trudny maraton, ale do przejechania dla przeciętnego amatora. Pełne zadowolenie i bezcenne doświadczenie - to główne nagrody wywiezione z Krakowa.

Autorem zdjęcia jest Bartek Sufin.