avatar Ten blog rowerowy prowadzi lukas z miasteczka Częstochowa, Kraków. Mam przejechane 13153.55 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 18.98 km/h

Wykres roczny blog rowerowy lukas.bikestats.pl
łącznie: 80.00 km
w czasie: h
średnio: km/h
prędkość max: 0.00 km/h
na rowerze:

Na dobry początek..

Piątek, 13 marca 2009 · dodano: 13.03.2009 | Komentarze 0

Mój pierwszy wpis, więc witam wszystkich odwiedzających ten blog.

Na sam początek wyrównanie liczników.. tego blogowego z tym rowerowym - bo właśnie 80km zdołałem wykręcić od początku sezonu 2009. Kilometry wykręcone na kilku wypadach zimowych w teren - w tym "Dębowcówką" do Poraja czy wzdłuż Warty po zaspach. Reszta wykręcona gdzieś po mieście lub tradycyjnie do podczęstochowskiego Olsztyna..

Ciężki początek sezonu - mało jazdy, częste choroby i kiepska pogoda dają się we znaki.. a do tego 1,5 miesięczna banicja spowodowana brakiem roweru - teraz na szczęście sprzęt już skompletowany.

Mam nadzieję, że od tej pory sezon rozpocznie się pełną parą.